Citace podle ČSN ISO 690

Katchourine, Alec. Apport de la psychologie sociale aux communications commerciales: la psychologie sociale clé du marketing. Paris: S.A.B.R.I., 1967. 145 s.

Citace podle APA

Katchourine, A., Fourcade, J., Stoetzel, J., & Fourastié, J. (1967). Apport de la psychologie sociale aux communications commerciales: La psychologie sociale clé du marketing. Paris: S.A.B.R.I..

Styl Chicago

Katchourine, Alec, Jean-Pierre Fourcade, Jean Stoetzel, and Jean Fourastié. Apport De La Psychologie Sociale Aux Communications Commerciales: La Psychologie Sociale Clé Du Marketing. Paris: S.A.B.R.I., 1967.

Citace podle MLA

Katchourine, Alec, Jean-Pierre Fourcade, Jean Stoetzel, and Jean Fourastié. Apport De La Psychologie Sociale Aux Communications Commerciales: La Psychologie Sociale Clé Du Marketing. Paris: S.A.B.R.I., 1967.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích