Rud, Olivia Parr. Data mining: praktický průvodce dolováním dat pro efektivní prodej, cílený marketing a podporu zákazníků (CRM). Praha: Computer Press, 2001. xxvii, 329 s. Databáze.
Rud, O. P., Daněk, M., & Magera, I. (2001). Data mining: Praktický průvodce dolováním dat pro efektivní prodej, cílený marketing a podporu zákazníků (CRM). Praha: Computer Press.
Styl ChicagoRud, Olivia Parr, Milan Daněk, and Ivo Magera. Data Mining: Praktický Průvodce Dolováním Dat Pro Efektivní Prodej, Cílený Marketing a Podporu Zákazníků (CRM). Praha: Computer Press, 2001.
Citace podle MLARud, Olivia Parr, Milan Daněk, and Ivo Magera. Data Mining: Praktický Průvodce Dolováním Dat Pro Efektivní Prodej, Cílený Marketing a Podporu Zákazníků (CRM). Praha: Computer Press, 2001.
Více o citacích