Citace podle ČSN ISO 690

Adamson, Y. K., Gossling, W. F., ed. a Gielnik, S. J., ed. Input output and marketing: proceedings of the 1977 London conference and the 1979 Toledo Ohio workshop. New York: Augustus M. Kelley, 1980. xxx, 353 s. I.-O.P.C. conference series; no. 4. ISBN 0-904870-15-4.

Citace podle APA

Adamson, Y. K., Gossling, W. F., & Gielnik, S. J. (1980). Input output and marketing: Proceedings of the 1977 London conference and the 1979 Toledo Ohio workshop. New York: Augustus M. Kelley.

Styl Chicago

Adamson, Y. K., W. F. Gossling, and S. J. Gielnik. Input Output and Marketing: Proceedings of the 1977 London Conference and the 1979 Toledo Ohio Workshop. New York: Augustus M. Kelley, 1980.

Citace podle MLA

Adamson, Y. K., W. F. Gossling, and S. J. Gielnik. Input Output and Marketing: Proceedings of the 1977 London Conference and the 1979 Toledo Ohio Workshop. New York: Augustus M. Kelley, 1980.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích