Citace podle ČSN ISO 690

Burnett, Ken. Klíčoví zákazníci a péče o ně: [KCRM - key customer relationship management]. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002. xiv, 382 s. Business books. Praxe manažera. ISBN 80-7226-655-1.

Citace podle APA

Burnett, K., & Nevrlá, E. (2002). Klíčoví zákazníci a péče o ně: [KCRM - key customer relationship management] (Vyd. 1.). Praha: Computer Press.

Styl Chicago

Burnett, Ken, and Eva Nevrlá. Klíčoví Zákazníci a Péče O Ně: [KCRM - Key Customer Relationship Management]. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002.

Citace podle MLA

Burnett, Ken, and Eva Nevrlá. Klíčoví Zákazníci a Péče O Ně: [KCRM - Key Customer Relationship Management]. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích