Burnett, Ken. Klíčoví zákazníci a péče o ně: [KCRM - key customer relationship management]. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002. xiv, 382 s. Business books. Praxe manažera.
Burnett, K., & Nevrlá, E. (2002). Klíčoví zákazníci a péče o ně: [KCRM - key customer relationship management] (Vyd. 1.). Praha: Computer Press.
Styl ChicagoBurnett, Ken, and Eva Nevrlá. Klíčoví Zákazníci a Péče O Ně: [KCRM - Key Customer Relationship Management]. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002.
Citace podle MLABurnett, Ken, and Eva Nevrlá. Klíčoví Zákazníci a Péče O Ně: [KCRM - Key Customer Relationship Management]. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích