Hamerníková, Bojka. Kultura a masmédia v tržních podmínkách: veřejná podpora a alternativní zdroje financování. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1995. 207 s. 
Hamerníková, B. (1995). Kultura a masmédia v tržních podmínkách: Veřejná podpora a alternativní zdroje financování. Praha: Vysoká škola ekonomická.
Styl ChicagoHamerníková, Bojka. Kultura a Masmédia V Tržních Podmínkách: Veřejná Podpora a Alternativní Zdroje Financování. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1995.
Citace podle MLAHamerníková, Bojka. Kultura a Masmédia V Tržních Podmínkách: Veřejná Podpora a Alternativní Zdroje Financování. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1995.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
  Více o citacích