Citace podle ČSN ISO 690

Hamerníková, Bojka. Kultura a masmédia v tržních podmínkách: veřejná podpora a alternativní zdroje financování. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1995. 207 s. ISBN 80-7079-857-2.

Citace podle APA

Hamerníková, B. (1995). Kultura a masmédia v tržních podmínkách: Veřejná podpora a alternativní zdroje financování. Praha: Vysoká škola ekonomická.

Styl Chicago

Hamerníková, Bojka. Kultura a Masmédia V Tržních Podmínkách: Veřejná Podpora a Alternativní Zdroje Financování. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1995.

Citace podle MLA

Hamerníková, Bojka. Kultura a Masmédia V Tržních Podmínkách: Veřejná Podpora a Alternativní Zdroje Financování. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1995.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích