Citace podle ČSN ISO 690

Mynář, Antonín. Marketing a jeho úloha v trhovom hospodárstve. Nitra: Inštitút výchovy a vzdělávania MPVž SR, 1991. 119 s. Manažérska čítanka; č. 5. ISBN 80-7139-005-4.

Citace podle APA

Mynář, A. (1991). Marketing a jeho úloha v trhovom hospodárstve. Nitra: Inštitút výchovy a vzdělávania MPVž SR.

Styl Chicago

Mynář, Antonín. Marketing a Jeho úloha V Trhovom Hospodárstve. Nitra: Inštitút výchovy a vzdělávania MPVž SR, 1991.

Citace podle MLA

Mynář, Antonín. Marketing a Jeho úloha V Trhovom Hospodárstve. Nitra: Inštitút výchovy a vzdělávania MPVž SR, 1991.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích