Citace podle ČSN ISO 690

Kotler, Philip. Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola. Praha: Victoria Publishing, 1992. XXVII, 789 s. ISBN 80-85605-08-2.

Citace podle APA

Kotler, P., Bursíková, D., Bartoš, A., & Dolanský, V. (1992). Marketing management: Analýza, plánování, realizace a kontrola. Praha: Victoria Publishing.

Styl Chicago

Kotler, Philip, Dana Bursíková, Aleš Bartoš, and Václav Dolanský. Marketing Management: Analýza, Plánování, Realizace a Kontrola. Praha: Victoria Publishing, 1992.

Citace podle MLA

Kotler, Philip, Dana Bursíková, Aleš Bartoš, and Václav Dolanský. Marketing Management: Analýza, Plánování, Realizace a Kontrola. Praha: Victoria Publishing, 1992.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích