Citace podle ČSN ISO 690

Kotler, Philip. Marketing management: analýza, plánování, využití a kontrola. 2., upr. a dopl. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 789 s. ISBN 80-7187-140-0.

Citace podle APA

Kotler, P., & Dolanský, V. (1995). Marketing management: Analýza, plánování, využití a kontrola (2., upr. a dopl. vyd.). Praha: Victoria Publishing.

Styl Chicago

Kotler, Philip, and Václav Dolanský. Marketing Management: Analýza, Plánování, Využití a Kontrola. 2., upr. a dopl. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995.

Citace podle MLA

Kotler, Philip, and Václav Dolanský. Marketing Management: Analýza, Plánování, Využití a Kontrola. 2., upr. a dopl. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích