Citace podle ČSN ISO 690

Caron, Nicolas. Prodej problémovým zákazníkům: klíč k vyjednávání a přesvědčování. Praha: Grada, 2002. 217 s. Manažer. ISBN 80-247-0204-5.

Citace podle APA

Caron, N., & Desbrosseová, L. (2002). Prodej problémovým zákazníkům: Klíč k vyjednávání a přesvědčování. Praha: Grada.

Styl Chicago

Caron, Nicolas, and Ludmila Desbrosseová. Prodej Problémovým Zákazníkům: Klíč K Vyjednávání a Přesvědčování. Praha: Grada, 2002.

Citace podle MLA

Caron, Nicolas, and Ludmila Desbrosseová. Prodej Problémovým Zákazníkům: Klíč K Vyjednávání a Přesvědčování. Praha: Grada, 2002.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích