Citace podle ČSN ISO 690

Höppnerová, Věra. Wirtschaftsdeutsch für Fortgeschrittene: Marketing, Aussenhandel, Fremdenverkehr, eCommerce und Internet, tschechisches Handelsrecht, Organisationsstrukturen in Unternehmen = Hospodářská němčina pro pokročilé / Věra Höppnerová. Praha: Ekopress, 2002. 271 s. ISBN 80-86119-50-5.

Citace podle APA

Höppnerová, V. (2002). Wirtschaftsdeutsch für Fortgeschrittene: Marketing, Aussenhandel, Fremdenverkehr, eCommerce und Internet, tschechisches Handelsrecht, Organisationsstrukturen in Unternehmen = Hospodářská němčina pro pokročilé / Věra Höppnerová. Praha: Ekopress.

Styl Chicago

Höppnerová, Věra. Wirtschaftsdeutsch Für Fortgeschrittene: Marketing, Aussenhandel, Fremdenverkehr, ECommerce Und Internet, Tschechisches Handelsrecht, Organisationsstrukturen in Unternehmen = Hospodářská Němčina Pro Pokročilé / Věra Höppnerová. Praha: Ekopress, 2002.

Citace podle MLA

Höppnerová, Věra. Wirtschaftsdeutsch Für Fortgeschrittene: Marketing, Aussenhandel, Fremdenverkehr, ECommerce Und Internet, Tschechisches Handelsrecht, Organisationsstrukturen in Unternehmen = Hospodářská Němčina Pro Pokročilé / Věra Höppnerová. Praha: Ekopress, 2002.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích