Citace podle ČSN ISO 690

Brabec, Jan. Zásady výnosné obchodní reklamy: na základě amerických studií a zkušeností. Praha: Sfinx - Bohumil Janda, 1927. 382 s. Nové cíle; sv. 222. Merkur; sv. 9.

Citace podle APA

Brabec, J. (1927). Zásady výnosné obchodní reklamy: Na základě amerických studií a zkušeností. Praha: Sfinx - Bohumil Janda.

Styl Chicago

Brabec, Jan. Zásady Výnosné Obchodní Reklamy: Na Základě Amerických Studií a Zkušeností. Praha: Sfinx - Bohumil Janda, 1927.

Citace podle MLA

Brabec, Jan. Zásady Výnosné Obchodní Reklamy: Na Základě Amerických Studií a Zkušeností. Praha: Sfinx - Bohumil Janda, 1927.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích