Brabec, Jan. Zásady výnosné obchodní reklamy: na základě amerických studií a zkušeností. Praha: Sfinx - Bohumil Janda, 1927. 382 s. Nové cíle; sv. 222. Merkur; sv. 9.
Citace podle APABrabec, J. (1927). Zásady výnosné obchodní reklamy: Na základě amerických studií a zkušeností. Praha: Sfinx - Bohumil Janda.
Styl ChicagoBrabec, Jan. Zásady Výnosné Obchodní Reklamy: Na Základě Amerických Studií a Zkušeností. Praha: Sfinx - Bohumil Janda, 1927.
Citace podle MLABrabec, Jan. Zásady Výnosné Obchodní Reklamy: Na Základě Amerických Studií a Zkušeností. Praha: Sfinx - Bohumil Janda, 1927.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích