POP - In-store komunikace v praxi Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. 1. elektronické vydání. Grada, 2009.
Citace podle APABoček, M., Daniel Jesenský, & Daniela Krofiánová. (2009). POP - In-store komunikace v praxi: Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje (1. elektronické vydání.). Grada.
Styl ChicagoBoček, Martin, Daniel Jesenský, and Daniela Krofiánová. POP - In-store Komunikace V Praxi: Trendy a Nástroje Marketingu V Místě Prodeje. 1. elektronické vydání. Grada, 2009.
Citace podle MLABoček, Martin, Daniel Jesenský, and Daniela Krofiánová. POP - In-store Komunikace V Praxi: Trendy a Nástroje Marketingu V Místě Prodeje. 1. elektronické vydání. Grada, 2009.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích