%0 eBook %A Svobodová, Hana %E Roman Kozel %E Lenka Mynářová %I Grada %D 2011 %G Czech %@ 978-80-247-7298-1 %@ 978-80-247-7299-8 %@ 978-80-247-3527-6 %T Moderní metody a techniky marketingového výzkumu %U https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://id.vse.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/moderni-metody-a-techniky-marketingoveho-vyzkumu-569/ %7 1. elektronické vydání %X Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.