Management kvality služeb v cestovním ruchu Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. 1. elektronické vydání. Grada, 2017.
Citace podle APARyglová, K., & Ida Rašovská. (2017). Management kvality služeb v cestovním ruchu: Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků (1. elektronické vydání.). Grada.
Styl ChicagoRyglová, Kateřina, and Ida Rašovská. Management Kvality Služeb V Cestovním Ruchu: Jak Zvýšit Kvalitu Služeb a Spokojenost Zákazníků. 1. elektronické vydání. Grada, 2017.
Citace podle MLARyglová, Kateřina, and Ida Rašovská. Management Kvality Služeb V Cestovním Ruchu: Jak Zvýšit Kvalitu Služeb a Spokojenost Zákazníků. 1. elektronické vydání. Grada, 2017.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích