Hesková, Marie. Základy marketingu: učební osnovy pro studenty dálkového studia: letní semestr 1995. Jindř. Hradec: Fakulta managementu JU, 1995. 14 s.
Citace podle APAHesková, M. (1995). Základy marketingu: Učební osnovy pro studenty dálkového studia : letní semestr 1995. Jindř. Hradec: Fakulta managementu JU.
Styl ChicagoHesková, Marie. Základy Marketingu: Učební Osnovy Pro Studenty Dálkového Studia : Letní Semestr 1995. Jindř. Hradec: Fakulta managementu JU, 1995.
Citace podle MLAHesková, Marie. Základy Marketingu: Učební Osnovy Pro Studenty Dálkového Studia : Letní Semestr 1995. Jindř. Hradec: Fakulta managementu JU, 1995.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích