Hague, Paul N. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. Brno: Computer Press, 2003. 234 s. Business books. Praxe manažera.
Hague, P. N., & Jungmann, V. (2003). Průzkum trhu: Příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. Brno: Computer Press.
Styl ChicagoHague, Paul N., and Vilém Jungmann. Průzkum Trhu: Příprava, Výběr Vhodných Metod, Provedení, Interpretace Získaných údajů. Brno: Computer Press, 2003.
Citace podle MLAHague, Paul N., and Vilém Jungmann. Průzkum Trhu: Příprava, Výběr Vhodných Metod, Provedení, Interpretace Získaných údajů. Brno: Computer Press, 2003.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích