Citace podle ČSN ISO 690

Bártová, Hilda a Bárta, Vladimír. Výzkum trhu v německém jazyce = Marktforschung in deutscher Sprache. Teil II. Díl II. Praha: Oeconomica, 2003. 91 s. ISBN 80-245-0614-9.

Citace podle APA

Bártová, H. (2003). Výzkum trhu v německém jazyce =: Marktforschung in deutscher Sprache. Teil II. Praha: Oeconomica.

Styl Chicago

Bártová, Hilda. Výzkum Trhu V Německém Jazyce =: Marktforschung in Deutscher Sprache. Teil II. Praha: Oeconomica, 2003.

Citace podle MLA

Bártová, Hilda. Výzkum Trhu V Německém Jazyce =: Marktforschung in Deutscher Sprache. Teil II. Praha: Oeconomica, 2003.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích