Čechová, Ludmila. Marketingová situační analýza: výchozí etapa pro vstup firmy na trh výpočetní techniky. Praha, 2003. Vedoucí práce Dagmar Jakubíková.
Citace podle APAČechová, L., & Jakubíková, D. (2003). Marketingová situační analýza: Výchozí etapa pro vstup firmy na trh výpočetní techniky.
Styl ChicagoČechová, Ludmila, and Dagmar Jakubíková. Marketingová Situační Analýza: Výchozí Etapa Pro Vstup Firmy Na Trh Výpočetní Techniky. 2003.
Citace podle MLAČechová, Ludmila, and Dagmar Jakubíková. Marketingová Situační Analýza: Výchozí Etapa Pro Vstup Firmy Na Trh Výpočetní Techniky. 2003.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích