Horáková, Jana. Zhodnocení nástrojů marketingového mixu v podniku Polabské mlékárny, a.s. Poděbrady. Praha, 2004. Vedoucí práce Hana Ezrová.
Citace podle APAHoráková, J., & Ezrová, H. (2004). Zhodnocení nástrojů marketingového mixu v podniku Polabské mlékárny, a.s. Poděbrady.
Styl ChicagoHoráková, Jana,, and Hana Ezrová. Zhodnocení Nástrojů Marketingového Mixu V Podniku Polabské Mlékárny, A.s. Poděbrady. 2004.
Citace podle MLAHoráková, Jana,, and Hana Ezrová. Zhodnocení Nástrojů Marketingového Mixu V Podniku Polabské Mlékárny, A.s. Poděbrady. 2004.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích