Bártová, Hilda a Bárta, Vladimír. Výzkum trhu: v německém jazyce = Marktforschung: in der deutscher Sprache. 2. přeprac. vyd. Praha: Oeconomica, 2004. 215 s.
Bártová, H. (2004). Výzkum trhu: V německém jazyce = Marktforschung : in der deutscher Sprache (2. přeprac. vyd.). Praha: Oeconomica.
Styl ChicagoBártová, Hilda. Výzkum Trhu: V Německém Jazyce = Marktforschung : In Der Deutscher Sprache. 2. přeprac. vyd. Praha: Oeconomica, 2004.
Citace podle MLABártová, Hilda. Výzkum Trhu: V Německém Jazyce = Marktforschung : In Der Deutscher Sprache. 2. přeprac. vyd. Praha: Oeconomica, 2004.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích