Kotler, Philip a Trías de Bes Mingot, Fernando. Inovativní marketing: jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 199 s.
Kotler, P., Machková, H., Adamík, J., & Malý, J. (2005). Inovativní marketing: Jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků (1. vyd.). Praha: Grada.
Styl ChicagoKotler, Philip, Hana Machková, Jiří Adamík, and Josef Malý. Inovativní Marketing: Jak Kreativním Myšlením Vítězit U Zákazníků. 1. vyd. Praha: Grada, 2005.
Citace podle MLAKotler, Philip, Hana Machková, Jiří Adamík, and Josef Malý. Inovativní Marketing: Jak Kreativním Myšlením Vítězit U Zákazníků. 1. vyd. Praha: Grada, 2005.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích