Citace podle ČSN ISO 690

Prahalad, C. K. a Ramaswamy, Venkatram. Budoucnost konkurence: spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005. 277 s. Knihovna světového managementu; sv. 14. ISBN 80-7261-126-7.

Citace podle APA

Prahalad, C. K., & Grusová, I. (2005). Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem (Vyd. 1.). Praha: Management Press.

Styl Chicago

Prahalad, C. K., and Irena Grusová. Budoucnost Konkurence: Spoluvytváření Jedinečné Hodnoty Se Zákazníkem. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005.

Citace podle MLA

Prahalad, C. K., and Irena Grusová. Budoucnost Konkurence: Spoluvytváření Jedinečné Hodnoty Se Zákazníkem. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích