Prahalad, C. K. a Ramaswamy, Venkatram. Budoucnost konkurence: spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005. 277 s. Knihovna světového managementu; sv. 14.
Prahalad, C. K., & Grusová, I. (2005). Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem (Vyd. 1.). Praha: Management Press.
Styl ChicagoPrahalad, C. K., and Irena Grusová. Budoucnost Konkurence: Spoluvytváření Jedinečné Hodnoty Se Zákazníkem. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005.
Citace podle MLAPrahalad, C. K., and Irena Grusová. Budoucnost Konkurence: Spoluvytváření Jedinečné Hodnoty Se Zákazníkem. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích