Schulz, Winfried et al. Analýza obsahu mediálních sdělení. 2. přeprac. vyd. Praha: Karolinum, 2004. 149 s. Učební texty Univerzity Karlovy v Praze; 2.
Schulz, W., Reifová, I., & Köpplová, B. (2004). Analýza obsahu mediálních sdělení (2. přeprac. vyd.). Praha: Karolinum.
Styl ChicagoSchulz, Winfried, Irena Reifová, and Barbara Köpplová. Analýza Obsahu Mediálních Sdělení. 2. přeprac. vyd. Praha: Karolinum, 2004.
Citace podle MLASchulz, Winfried, Irena Reifová, and Barbara Köpplová. Analýza Obsahu Mediálních Sdělení. 2. přeprac. vyd. Praha: Karolinum, 2004.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích