Kim, W. Chan a Mauborgne, Renée. Strategie modrého oceánu: umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005. 236 s. Knihovna světového managementu; sv. 15.
Kim, W. C., & Grusová, I. (2005). Strategie modrého oceánu: Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry (Vyd. 1.). Praha: Management Press.
Styl ChicagoKim, W. Chan, and Irena Grusová. Strategie Modrého Oceánu: Umění Vytvořit Si Svrchovaný Tržní Prostor a Vyřadit Tak Konkurenty Ze Hry. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005.
Citace podle MLAKim, W. Chan, and Irena Grusová. Strategie Modrého Oceánu: Umění Vytvořit Si Svrchovaný Tržní Prostor a Vyřadit Tak Konkurenty Ze Hry. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005.
Více o citacích