Citace podle ČSN ISO 690

Kim, W. Chan a Mauborgne, Renée. Strategie modrého oceánu: umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005. 236 s. Knihovna světového managementu; sv. 15. ISBN 80-7261-128-3.

Citace podle APA

Kim, W. C., & Grusová, I. (2005). Strategie modrého oceánu: Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry (Vyd. 1.). Praha: Management Press.

Styl Chicago

Kim, W. Chan, and Irena Grusová. Strategie Modrého Oceánu: Umění Vytvořit Si Svrchovaný Tržní Prostor a Vyřadit Tak Konkurenty Ze Hry. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005.

Citace podle MLA

Kim, W. Chan, and Irena Grusová. Strategie Modrého Oceánu: Umění Vytvořit Si Svrchovaný Tržní Prostor a Vyřadit Tak Konkurenty Ze Hry. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích