Citace podle ČSN ISO 690

Jabłoński, Andrzej a kol. Politický marketing: úvod do teorie a praxe. Vyd. 1. Brno: Barrister & Principal, 2006. 203 s. Studium. ISBN 80-7364-011-2.

Citace podle APA

Jabłoński, A., & Kopeček, L. (2006). Politický marketing: úvod do teorie a praxe (Vyd. 1.). Brno: Barrister & Principal.

Styl Chicago

Jabłoński, Andrzej, and Lubomír Kopeček. Politický Marketing: úvod Do Teorie a Praxe. Vyd. 1. Brno: Barrister & Principal, 2006.

Citace podle MLA

Jabłoński, Andrzej, and Lubomír Kopeček. Politický Marketing: úvod Do Teorie a Praxe. Vyd. 1. Brno: Barrister & Principal, 2006.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích