Nenadál, Jaroslav et al. Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků: výstup z projektu podpory jakosti č. 4/4/2004. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti, 2004. 97 s. Průvodce řízením jakosti; 8.
Nenadál, J. (2004). Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků: Výstup z projektu podpory jakosti č. 4/4/2004. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti.
Styl ChicagoNenadál, Jaroslav. Modely Měření a Zlepšování Spokojenosti Zákazníků: Výstup Z Projektu Podpory Jakosti č. 4/4/2004. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti, 2004.
Citace podle MLANenadál, Jaroslav. Modely Měření a Zlepšování Spokojenosti Zákazníků: Výstup Z Projektu Podpory Jakosti č. 4/4/2004. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti, 2004.
Více o citacích