Citace podle ČSN ISO 690

Nenadál, Jaroslav et al. Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků: výstup z projektu podpory jakosti č. 4/4/2004. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti, 2004. 97 s. Průvodce řízením jakosti; 8. ISBN 80-02-01672-6.

Citace podle APA

Nenadál, J. (2004). Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků: Výstup z projektu podpory jakosti č. 4/4/2004. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti.

Styl Chicago

Nenadál, Jaroslav. Modely Měření a Zlepšování Spokojenosti Zákazníků: Výstup Z Projektu Podpory Jakosti č. 4/4/2004. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti, 2004.

Citace podle MLA

Nenadál, Jaroslav. Modely Měření a Zlepšování Spokojenosti Zákazníků: Výstup Z Projektu Podpory Jakosti č. 4/4/2004. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti, 2004.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích