Petříková, Růžena et al. Nové aspekty v řízení MSP s cílem zvýšení efektivnosti podnikových procesů: výstup z projektu podpory jakosti č. 10/7/2005. Vyd. 1. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti, 2005. 136 s. Průvodce řízením jakosti; 27.
Petříková, R. (2005). Nové aspekty v řízení MSP s cílem zvýšení efektivnosti podnikových procesů: Výstup z projektu podpory jakosti č. 10/7/2005 (Vyd. 1.). Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti.
Styl ChicagoPetříková, Růžena. Nové Aspekty V řízení MSP S Cílem Zvýšení Efektivnosti Podnikových Procesů: Výstup Z Projektu Podpory Jakosti č. 10/7/2005. Vyd. 1. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti, 2005.
Citace podle MLAPetříková, Růžena. Nové Aspekty V řízení MSP S Cílem Zvýšení Efektivnosti Podnikových Procesů: Výstup Z Projektu Podpory Jakosti č. 10/7/2005. Vyd. 1. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti, 2005.
Více o citacích