Citace podle ČSN ISO 690

Kermally, Sultan. Největší představitelé marketingu: jejich hlavní myšlenky, názory a díla. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2006. xii, 104 s. ISBN 80-251-1013-3.

Citace podle APA

Kermally, S., & Jungmann, V. (2006). Největší představitelé marketingu: Jejich hlavní myšlenky, názory a díla (Vyd. 2.). Brno: Computer Press.

Styl Chicago

Kermally, Sultan, and Vilém Jungmann. Největší Představitelé Marketingu: Jejich Hlavní Myšlenky, Názory a Díla. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2006.

Citace podle MLA

Kermally, Sultan, and Vilém Jungmann. Největší Představitelé Marketingu: Jejich Hlavní Myšlenky, Názory a Díla. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2006.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích