Kermally, Sultan. Největší představitelé marketingu: jejich hlavní myšlenky, názory a díla. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2006. xii, 104 s.
Kermally, S., & Jungmann, V. (2006). Největší představitelé marketingu: Jejich hlavní myšlenky, názory a díla (Vyd. 2.). Brno: Computer Press.
Styl ChicagoKermally, Sultan, and Vilém Jungmann. Největší Představitelé Marketingu: Jejich Hlavní Myšlenky, Názory a Díla. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2006.
Citace podle MLAKermally, Sultan, and Vilém Jungmann. Největší Představitelé Marketingu: Jejich Hlavní Myšlenky, Názory a Díla. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2006.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích