Godin, Seth. Všichni marketéři jsou lháři: síla vyprávění věrohodných příběhů v nevěrohodném světě. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2006. 187 s.
Godin, S., & Grusová, I. (2006). Všichni marketéři jsou lháři: Síla vyprávění věrohodných příběhů v nevěrohodném světě (Vyd. 1.). Praha: Management Press.
Styl ChicagoGodin, Seth, and Irena Grusová. Všichni Marketéři Jsou Lháři: Síla Vyprávění Věrohodných Příběhů V Nevěrohodném Světě. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2006.
Citace podle MLAGodin, Seth, and Irena Grusová. Všichni Marketéři Jsou Lháři: Síla Vyprávění Věrohodných Příběhů V Nevěrohodném Světě. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2006.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích