Citace podle ČSN ISO 690

Godin, Seth. Všichni marketéři jsou lháři: síla vyprávění věrohodných příběhů v nevěrohodném světě. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2006. 187 s. ISBN 80-7261-151-8.

Citace podle APA

Godin, S., & Grusová, I. (2006). Všichni marketéři jsou lháři: Síla vyprávění věrohodných příběhů v nevěrohodném světě (Vyd. 1.). Praha: Management Press.

Styl Chicago

Godin, Seth, and Irena Grusová. Všichni Marketéři Jsou Lháři: Síla Vyprávění Věrohodných Příběhů V Nevěrohodném Světě. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2006.

Citace podle MLA

Godin, Seth, and Irena Grusová. Všichni Marketéři Jsou Lháři: Síla Vyprávění Věrohodných Příběhů V Nevěrohodném Světě. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2006.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích