Citace podle ČSN ISO 690

Vysekalová, Jitka a Mikeš, Jiří. Reklama: jak dělat reklamu. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007. 182 s. Marketing. Manažer. ISBN 978-80-247-2001-2.

Citace podle APA

Vysekalová, J. (2007). Reklama: Jak dělat reklamu (2., aktualiz. a rozš. vyd.). Praha: Grada.

Styl Chicago

Vysekalová, Jitka. Reklama: Jak Dělat Reklamu. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007.

Citace podle MLA

Vysekalová, Jitka. Reklama: Jak Dělat Reklamu. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích