Havelka, Milan. Srovnání přístupů statistických výzkumů trhu: spotřebitelský výzkum vs. maloobchodní audit. Praha, 2006. Vedoucí práce Michal Vrabec.
Citace podle APAHavelka, M., Vrabec, M., & Průša, M. (2006). Srovnání přístupů statistických výzkumů trhu: Spotřebitelský výzkum vs. maloobchodní audit.
Styl ChicagoHavelka, Milan, Michal Vrabec, and Milan Průša. Srovnání Přístupů Statistických Výzkumů Trhu: Spotřebitelský Výzkum Vs. Maloobchodní Audit. 2006.
Citace podle MLAHavelka, Milan, Michal Vrabec, and Milan Průša. Srovnání Přístupů Statistických Výzkumů Trhu: Spotřebitelský Výzkum Vs. Maloobchodní Audit. 2006.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích