Čeřovský, Michal. Teorie řízení značky a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů. Praha, 2006. Vedoucí práce Libuše Kališová.
Citace podle APAČeřovský, M., Kališová, L., & Zamazalová, M. (2006). Teorie řízení značky a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů.
Styl ChicagoČeřovský, Michal, Libuše Kališová, and Marcela Zamazalová. Teorie řízení Značky a Jeho Vliv Na Nákupní Rozhodování Spotřebitelů. 2006.
Citace podle MLAČeřovský, Michal, Libuše Kališová, and Marcela Zamazalová. Teorie řízení Značky a Jeho Vliv Na Nákupní Rozhodování Spotřebitelů. 2006.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích