Citace podle ČSN ISO 690

Čeřovský, Michal. Teorie řízení značky a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů. Praha, 2006. Vedoucí práce Libuše Kališová.

Citace podle APA

Čeřovský, M., Kališová, L., & Zamazalová, M. (2006). Teorie řízení značky a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů.

Styl Chicago

Čeřovský, Michal, Libuše Kališová, and Marcela Zamazalová. Teorie řízení Značky a Jeho Vliv Na Nákupní Rozhodování Spotřebitelů. 2006.

Citace podle MLA

Čeřovský, Michal, Libuše Kališová, and Marcela Zamazalová. Teorie řízení Značky a Jeho Vliv Na Nákupní Rozhodování Spotřebitelů. 2006.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích