Citace podle ČSN ISO 690

Urbánek, Tomáš. Marketingová strategie mobilních operátorů v oblasti infotainmentu a entertainmentu. Praha, 2006. Vedoucí práce Jaroslav Halík.

Citace podle APA

Urbánek, T., Halík, J., & Mázl, M. (2006). Marketingová strategie mobilních operátorů v oblasti infotainmentu a entertainmentu.

Styl Chicago

Urbánek, Tomáš, Jaroslav Halík, and Michal Mázl. Marketingová Strategie Mobilních Operátorů V Oblasti Infotainmentu a Entertainmentu. 2006.

Citace podle MLA

Urbánek, Tomáš, Jaroslav Halík, and Michal Mázl. Marketingová Strategie Mobilních Operátorů V Oblasti Infotainmentu a Entertainmentu. 2006.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích