Citace podle ČSN ISO 690

Kashani, Kamran a Jeannet, Jean-Pierre. Proč už neplatí tradiční marketing. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007. xvi, 171 s. ISBN 978-80-251-1536-7.

Citace podle APA

Kashani, K., Jungmann, V., & Procházka, J. (2007). Proč už neplatí tradiční marketing (Vyd. 1.). Brno: Computer Press.

Styl Chicago

Kashani, Kamran, Vilém Jungmann, and Jan Procházka. Proč Už Neplatí Tradiční Marketing. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007.

Citace podle MLA

Kashani, Kamran, Vilém Jungmann, and Jan Procházka. Proč Už Neplatí Tradiční Marketing. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích