Keller, Kevin Lane. Strategické řízení značky: positioning a hodnota značky, plánování a implementace marketingových programů, měření a interpretace výkonnosti značky, budování a udržení hodnoty značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 796 s. Expert.
Keller, K. L., & Pěnčiková, M. (2007). Strategické řízení značky: Positioning a hodnota značky, plánování a implementace marketingových programů, měření a interpretace výkonnosti značky, budování a udržení hodnoty značky (1. vyd.). Praha: Grada.
Styl ChicagoKeller, Kevin Lane, and Magda Pěnčiková. Strategické řízení Značky: Positioning a Hodnota Značky, Plánování a Implementace Marketingových Programů, Měření a Interpretace Výkonnosti Značky, Budování a Udržení Hodnoty Značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007.
Citace podle MLAKeller, Kevin Lane, and Magda Pěnčiková. Strategické řízení Značky: Positioning a Hodnota Značky, Plánování a Implementace Marketingových Programů, Měření a Interpretace Výkonnosti Značky, Budování a Udržení Hodnoty Značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007.
Více o citacích