Citace podle ČSN ISO 690

Keller, Kevin Lane. Strategické řízení značky: positioning a hodnota značky, plánování a implementace marketingových programů, měření a interpretace výkonnosti značky, budování a udržení hodnoty značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 796 s. Expert. ISBN 978-80-247-1481-3.

Citace podle APA

Keller, K. L., & Pěnčiková, M. (2007). Strategické řízení značky: Positioning a hodnota značky, plánování a implementace marketingových programů, měření a interpretace výkonnosti značky, budování a udržení hodnoty značky (1. vyd.). Praha: Grada.

Styl Chicago

Keller, Kevin Lane, and Magda Pěnčiková. Strategické řízení Značky: Positioning a Hodnota Značky, Plánování a Implementace Marketingových Programů, Měření a Interpretace Výkonnosti Značky, Budování a Udržení Hodnoty Značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007.

Citace podle MLA

Keller, Kevin Lane, and Magda Pěnčiková. Strategické řízení Značky: Positioning a Hodnota Značky, Plánování a Implementace Marketingových Programů, Měření a Interpretace Výkonnosti Značky, Budování a Udržení Hodnoty Značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích