Citace podle ČSN ISO 690

Sorenson, Daniel O. Photoshop CS2 pro reklamu a marketing: tajemství odhalená zkušeným matadorem zábavní reklamy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. xiii, 211 s. ISBN 978-80-247-1860-6.

Citace podle APA

Sorenson, D. O., & Pospíšek, M. (2007). Photoshop CS2 pro reklamu a marketing: Tajemství odhalená zkušeným matadorem zábavní reklamy (1. vyd.). Praha: Grada.

Styl Chicago

Sorenson, Daniel O., and Michal Pospíšek. Photoshop CS2 Pro Reklamu a Marketing: Tajemství Odhalená Zkušeným Matadorem Zábavní Reklamy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007.

Citace podle MLA

Sorenson, Daniel O., and Michal Pospíšek. Photoshop CS2 Pro Reklamu a Marketing: Tajemství Odhalená Zkušeným Matadorem Zábavní Reklamy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích