Citace podle ČSN ISO 690

Borg, James. Umění přesvědčivé komunikace: jak ovlivňovat názory, postoje a činy druhých. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 177 s. Manažer. Komunikace. ISBN 978-80-247-1971-9.

Citace podle APA

Borg, J., & Pěnčiková, M. (2007). Umění přesvědčivé komunikace: Jak ovlivňovat názory, postoje a činy druhých (1. vyd.). Praha: Grada.

Styl Chicago

Borg, James, and Magda Pěnčiková. Umění Přesvědčivé Komunikace: Jak Ovlivňovat Názory, Postoje a činy Druhých. 1. vyd. Praha: Grada, 2007.

Citace podle MLA

Borg, James, and Magda Pěnčiková. Umění Přesvědčivé Komunikace: Jak Ovlivňovat Názory, Postoje a činy Druhých. 1. vyd. Praha: Grada, 2007.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích