Borg, James. Umění přesvědčivé komunikace: jak ovlivňovat názory, postoje a činy druhých. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 177 s. Manažer. Komunikace.
Borg, J., & Pěnčiková, M. (2007). Umění přesvědčivé komunikace: Jak ovlivňovat názory, postoje a činy druhých (1. vyd.). Praha: Grada.
Styl ChicagoBorg, James, and Magda Pěnčiková. Umění Přesvědčivé Komunikace: Jak Ovlivňovat Názory, Postoje a činy Druhých. 1. vyd. Praha: Grada, 2007.
Citace podle MLABorg, James, and Magda Pěnčiková. Umění Přesvědčivé Komunikace: Jak Ovlivňovat Názory, Postoje a činy Druhých. 1. vyd. Praha: Grada, 2007.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích