Citace podle ČSN ISO 690

Vysekalová, Jitka a kol. Psychologie reklamy: nové trendy a poznatky. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2007. 294 s. Expert. ISBN 978-80-247-2196-5.

Citace podle APA

Vysekalová, J. (2007). Psychologie reklamy: Nové trendy a poznatky (3., rozš. a aktualiz. vyd.). Praha: Grada.

Styl Chicago

Vysekalová, Jitka. Psychologie Reklamy: Nové Trendy a Poznatky. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2007.

Citace podle MLA

Vysekalová, Jitka. Psychologie Reklamy: Nové Trendy a Poznatky. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2007.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích