Kotler, Philip, Jain, Dipak C. a Suvit Maesincee. Marketing v pohybu: nový přístup k zisku, růstu a obnově. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2007. 171 s. Knihovna světového managementu; sv. 21.
Kotler, P., & Medek, P. (2007). Marketing v pohybu: Nový přístup k zisku, růstu a obnově (Vyd. 1.). Praha: Management Press.
Styl ChicagoKotler, Philip, and Pavel Medek. Marketing V Pohybu: Nový Přístup K Zisku, Růstu a Obnově. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2007.
Citace podle MLAKotler, Philip, and Pavel Medek. Marketing V Pohybu: Nový Přístup K Zisku, Růstu a Obnově. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2007.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích