Švejda, Denis. Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka. Praha, 2007. Vedoucí práce Radim Vlček.
Citace podle APAŠvejda, D., Vlček, R., & Heřman, J. (2007). Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka.
Styl ChicagoŠvejda, Denis, Radim Vlček, and Jan Heřman. Vyhodnocení Vybraných Produktů Marketingovým, Inovačním a Univerzálním Pojetím Hodnoty Pro Zákazníka. 2007.
Citace podle MLAŠvejda, Denis, Radim Vlček, and Jan Heřman. Vyhodnocení Vybraných Produktů Marketingovým, Inovačním a Univerzálním Pojetím Hodnoty Pro Zákazníka. 2007.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích