Citace podle ČSN ISO 690

Švejda, Denis. Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka. Praha, 2007. Vedoucí práce Radim Vlček.

Citace podle APA

Švejda, D., Vlček, R., & Heřman, J. (2007). Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka.

Styl Chicago

Švejda, Denis, Radim Vlček, and Jan Heřman. Vyhodnocení Vybraných Produktů Marketingovým, Inovačním a Univerzálním Pojetím Hodnoty Pro Zákazníka. 2007.

Citace podle MLA

Švejda, Denis, Radim Vlček, and Jan Heřman. Vyhodnocení Vybraných Produktů Marketingovým, Inovačním a Univerzálním Pojetím Hodnoty Pro Zákazníka. 2007.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích