Citace podle ČSN ISO 690

Kašík, Milan a Havlíček, Karel. Podnikový marketing: jak získat a udržet zákazníka. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2004. 193 s. Učební texty; 32. ISBN 80-86754-31-6.

Citace podle APA

Kašík, M. (2004). Podnikový marketing: Jak získat a udržet zákazníka (1. vyd.). Praha: Vysoká škola finanční a správní.

Styl Chicago

Kašík, Milan. Podnikový Marketing: Jak Získat a Udržet Zákazníka. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2004.

Citace podle MLA

Kašík, Milan. Podnikový Marketing: Jak Získat a Udržet Zákazníka. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2004.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích