Horrell, Edward. Zákaznická věrnost: jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007. iii, 152 s. Praxe manažera.
Horrell, E., & Kalová, J. (2007). Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je (Vyd. 1.). Brno: Computer Press.
Styl ChicagoHorrell, Edward, and Jana Kalová. Zákaznická Věrnost: Jak Zvýšit Počet Zákazníků a Udržet Si Je. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007.
Citace podle MLAHorrell, Edward, and Jana Kalová. Zákaznická Věrnost: Jak Zvýšit Počet Zákazníků a Udržet Si Je. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích