Citace podle ČSN ISO 690

Scott, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR: naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Vyd. 1. Brno: Zoner Press, 2008. 272 s. Encyklopedie Zoner Press. ISBN 978-80-86815-93-0.

Citace podle APA

Scott, D. M., & Plchotová, J. (2008). Nová pravidla marketingu a PR: Naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků (Vyd. 1.). Brno: Zoner Press.

Styl Chicago

Scott, David Meerman, and Jitka Plchotová. Nová Pravidla Marketingu a PR: Naučte Se Využívat Vydávání Zpráv, Blogy, Podcasty, Virální Marketing a Online Média Pro Přímé Oslovení Zákazníků. Vyd. 1. Brno: Zoner Press, 2008.

Citace podle MLA

Scott, David Meerman, and Jitka Plchotová. Nová Pravidla Marketingu a PR: Naučte Se Využívat Vydávání Zpráv, Blogy, Podcasty, Virální Marketing a Online Média Pro Přímé Oslovení Zákazníků. Vyd. 1. Brno: Zoner Press, 2008.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích