Scott, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR: naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Vyd. 1. Brno: Zoner Press, 2008. 272 s. Encyklopedie Zoner Press.
Scott, D. M., & Plchotová, J. (2008). Nová pravidla marketingu a PR: Naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků (Vyd. 1.). Brno: Zoner Press.
Styl ChicagoScott, David Meerman, and Jitka Plchotová. Nová Pravidla Marketingu a PR: Naučte Se Využívat Vydávání Zpráv, Blogy, Podcasty, Virální Marketing a Online Média Pro Přímé Oslovení Zákazníků. Vyd. 1. Brno: Zoner Press, 2008.
Citace podle MLAScott, David Meerman, and Jitka Plchotová. Nová Pravidla Marketingu a PR: Naučte Se Využívat Vydávání Zpráv, Blogy, Podcasty, Virální Marketing a Online Média Pro Přímé Oslovení Zákazníků. Vyd. 1. Brno: Zoner Press, 2008.
Více o citacích