Bondareva, Anna. Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka. Praha, 2008. Vedoucí práce Radim Vlček.
Citace podle APABondareva, A., Vlček, R., & Heřman, J. (2008). Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka.
Styl ChicagoBondareva, Anna, Radim Vlček, and Jan Heřman. Vyhodnocení Vybraných Produktů Marketingovým, Inovačním a Univerzálním Pojetím Hodnoty Pro Zákazníka. 2008.
Citace podle MLABondareva, Anna, Radim Vlček, and Jan Heřman. Vyhodnocení Vybraných Produktů Marketingovým, Inovačním a Univerzálním Pojetím Hodnoty Pro Zákazníka. 2008.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích