Citace podle ČSN ISO 690

Bondareva, Anna. Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka. Praha, 2008. Vedoucí práce Radim Vlček.

Citace podle APA

Bondareva, A., Vlček, R., & Heřman, J. (2008). Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka.

Styl Chicago

Bondareva, Anna, Radim Vlček, and Jan Heřman. Vyhodnocení Vybraných Produktů Marketingovým, Inovačním a Univerzálním Pojetím Hodnoty Pro Zákazníka. 2008.

Citace podle MLA

Bondareva, Anna, Radim Vlček, and Jan Heřman. Vyhodnocení Vybraných Produktů Marketingovým, Inovačním a Univerzálním Pojetím Hodnoty Pro Zákazníka. 2008.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích