Zdeňková, Milena. Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka. Praha, 2008. Vedoucí práce Radim Vlček.
Citace podle APAZdeňková, M., & Vlček, R. (2008). Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka.
Styl ChicagoZdeňková, Milena, and Radim Vlček. Vyhodnocení Vybraných Produktů Marketingovým, Inovačním a Univerzálním Pojetím Hodnoty Pro Zákazníka. 2008.
Citace podle MLAZdeňková, Milena, and Radim Vlček. Vyhodnocení Vybraných Produktů Marketingovým, Inovačním a Univerzálním Pojetím Hodnoty Pro Zákazníka. 2008.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích