Uhrinková, Jitka. Analýza nástrojů marketingového mixu firmy PTR Strojní závod Třeboň, s. r. o. Praha, 2008. Vedoucí práce František Kovář.
Citace podle APAUhrinková, J., Kovář, F., & Přibyl, V. (2008). Analýza nástrojů marketingového mixu firmy PTR Strojní závod Třeboň, s. r. o.
Styl ChicagoUhrinková, Jitka, František Kovář, and Vladimír Přibyl. Analýza Nástrojů Marketingového Mixu Firmy PTR Strojní Závod Třeboň, S. R. O. 2008.
Citace podle MLAUhrinková, Jitka, František Kovář, and Vladimír Přibyl. Analýza Nástrojů Marketingového Mixu Firmy PTR Strojní Závod Třeboň, S. R. O. 2008.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích