Jankovský, Milan. Marketingová strategie firmy Verlagsgruppe Handelsblatt na českém trhu a její porovnání s konkurencí (se zaměřením na denní tisk). Praha, 2008. Vedoucí práce Miroslava Zamykalová.
Citace podle APAJankovský, M., Zamykalová, M., & Šimůnek, P. (2008). Marketingová strategie firmy Verlagsgruppe Handelsblatt na českém trhu a její porovnání s konkurencí (se zaměřením na denní tisk).
Styl ChicagoJankovský, Milan, Miroslava Zamykalová, and Petr Šimůnek. Marketingová Strategie Firmy Verlagsgruppe Handelsblatt Na českém Trhu a Její Porovnání S Konkurencí (se Zaměřením Na Denní Tisk). 2008.
Citace podle MLAJankovský, Milan, Miroslava Zamykalová, and Petr Šimůnek. Marketingová Strategie Firmy Verlagsgruppe Handelsblatt Na českém Trhu a Její Porovnání S Konkurencí (se Zaměřením Na Denní Tisk). 2008.
Více o citacích