Citace podle ČSN ISO 690

Jankovský, Milan. Marketingová strategie firmy Verlagsgruppe Handelsblatt na českém trhu a její porovnání s konkurencí (se zaměřením na denní tisk). Praha, 2008. Vedoucí práce Miroslava Zamykalová.

Citace podle APA

Jankovský, M., Zamykalová, M., & Šimůnek, P. (2008). Marketingová strategie firmy Verlagsgruppe Handelsblatt na českém trhu a její porovnání s konkurencí (se zaměřením na denní tisk).

Styl Chicago

Jankovský, Milan, Miroslava Zamykalová, and Petr Šimůnek. Marketingová Strategie Firmy Verlagsgruppe Handelsblatt Na českém Trhu a Její Porovnání S Konkurencí (se Zaměřením Na Denní Tisk). 2008.

Citace podle MLA

Jankovský, Milan, Miroslava Zamykalová, and Petr Šimůnek. Marketingová Strategie Firmy Verlagsgruppe Handelsblatt Na českém Trhu a Její Porovnání S Konkurencí (se Zaměřením Na Denní Tisk). 2008.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích