Šmejkalová, Martina. Vliv marketingových výdajů na růst značek společnosti Kraft Heinz. Praha, 2022. Vedoucí práce Elvíra Čermáková.
Citace podle APAŠmejkalová, M., Čermáková, E., & Průša, P. (2022). Vliv marketingových výdajů na růst značek společnosti Kraft Heinz.
Styl ChicagoŠmejkalová, Martina, Elvíra Čermáková, and Přemysl Průša. Vliv Marketingových Výdajů Na Růst Značek Společnosti Kraft Heinz. 2022.
Citace podle MLAŠmejkalová, Martina, Elvíra Čermáková, and Přemysl Průša. Vliv Marketingových Výdajů Na Růst Značek Společnosti Kraft Heinz. 2022.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích