Citace podle ČSN ISO 690

Šmejkalová, Martina. Vliv marketingových výdajů na růst značek společnosti Kraft Heinz. Praha, 2022. Vedoucí práce Elvíra Čermáková.

Citace podle APA

Šmejkalová, M., Čermáková, E., & Průša, P. (2022). Vliv marketingových výdajů na růst značek společnosti Kraft Heinz.

Styl Chicago

Šmejkalová, Martina, Elvíra Čermáková, and Přemysl Průša. Vliv Marketingových Výdajů Na Růst Značek Společnosti Kraft Heinz. 2022.

Citace podle MLA

Šmejkalová, Martina, Elvíra Čermáková, and Přemysl Průša. Vliv Marketingových Výdajů Na Růst Značek Společnosti Kraft Heinz. 2022.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích