Citace podle ČSN ISO 690

Skořepa, Ladislav, Ježek, Jiří a Ježková, Renáta. Marketing měst a obcí. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2008. 165 s. Studijní text VŠERS. ISBN 978-80-86708-55-3.

Citace podle APA

Skořepa, L. (2008). Marketing měst a obcí (1. vyd.). České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií.

Styl Chicago

Skořepa, Ladislav. Marketing Měst a Obcí. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2008.

Citace podle MLA

Skořepa, Ladislav. Marketing Měst a Obcí. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2008.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích