Citace podle ČSN ISO 690

Patalas, Thomas. Guerillový marketing: jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 191 s. Marketing. ISBN 978-80-247-2484-3.

Citace podle APA

Patalas, T., & Helekal, D. (2009). Guerillový marketing: Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu (1. vyd.). Praha: Grada.

Styl Chicago

Patalas, Thomas, and Daniel Helekal. Guerillový Marketing: Jak S Malým Rozpočtem Dosáhnout Velkého úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009.

Citace podle MLA

Patalas, Thomas, and Daniel Helekal. Guerillový Marketing: Jak S Malým Rozpočtem Dosáhnout Velkého úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích